internetové noviny / elektronický archiv

Muslimská unie

Muslim

Z britských dětí narozených v roce 2005 je 40 procent muslimských. Porodnost průměrné evropské muslimské rodiny je 6 dětí, evropské jen 1,5. FOTO: ARCHIV DL

13. srpna 2009 Nedávno jsem vzpomínal jak vypadala Praha před deseti lety a jak vypadá dnes. Nebylo to příjemné srovnání. Před deseti lety jsem si byl jist, že jsem v České republice. Že se zde kdekoli domluvím česky a že většina lidí, které potkávám na ulicích, jsou Češi. Dnes už tomu tak není.

Když jdu v noci po Václavském náměstí, tak si připadám jako v Ugandě. Desítky postávajících černochů zde prodávají drogy, nahánějí cizince do bordelů, nebo jen před Duplexem nabízejí Češkám „africké polibky“.

Když jedu přes Libuš a Písnici tak mám pocit, že jsem se ocitl v Asii. Tyto čtvrti jsou již regulérním Asijským městečkem s vlastními zákony a pravidly. Na Opatově nebyl před deseti lety jediný Rus a Ukrajinec. Dnes se tam již jinak skoro nedomluvíte. Přijdu do Albertu a ptám se prodavačky, kde mají šťávu. Odpovědí mi je „já nepanimáju“.

Už ani nemusím nikam jezdit na dovolenou. Celý svět přijel za mnou a přinesl si s sebou všechny své bolesti, nemoci a kriminalitu. Stejně jako v zahraničí, ani v Praze už příliš nepochodím s češtinou. Starší generace jistě s nostalgií „ocení“ možnost opět mluvit rusky.

Tato situace samozřejmě nepanuje jen v Praze, ale i ve všech větších městech ČR. Cizinci se jako mor postupně rozlézají po celé zemi a skupují ji. Nejnebezpečnější pro budoucnost jsou jistě v evropském měřítku muslimové.

Dovoluji si ocitovat úryvek ze staršího článku Benjamina Kurase, který vyšel v Mladé frontě Dnes: „Jestli si ještě děláte starosti, zda bude, či nebude ten obávaný střet civilizací, uklidněte se. Nebude. Už je za námi a Evropa jej prohrála. Teď už probíhá jen její islámská okupace. S podporou všech evropských politických, akademických a mediálních institucí. Podle modelu, který v roce 1974 vysvětlil alžírský prezident Boumedienne takto: „Brzy prorazíme do severní polokoule. Budeme ji dobývat tak, že vaše území zalidníme našimi dětmi. Ovládneme ji dělohami našich žen.“

Okupace probíhá podle dohod, které šéfové západoevropských vlád podepsali s Arabskou ligou po ropné krizi v roce 1973, výměnou za nepřerušené ropné dodávky a otevření arabských trhů evropskému obchodu a investicím. Zavázali se mimo jiné, že budou sponzorovat příznivou propagaci islámu a otevřou Evropu početné imigraci muslimů neomezeně praktikujících islámské tradice a kulturu v přívětivém prostředí „multikulturalismu“.

Ani jednu z dohod politici nekonzultovali se svými parlamenty, tím méně občany. Od těch se očekávala neomezená tolerance, vstřícnost a zájem o mírumilovný islám. Každý projev znepokojení nad tempem imigrace nebo nad problémy, které z něj vznikají, byl označen za rasismus, xenofobii a islamofobii.

V roce 2006 je islámská okupace číselně velmi nepřehledná, ale odhaduje se přibližně takto: Francie oficiálně 10, neoficiálně možná 15 procent populace. Holandsko oficiálně 8, neoficiálně možná 12 procent. Německo oficiálně 7, neoficiálně přes 10 procent. Dánsko asi 5 procent. Británie oficiálně 4 procenta, neoficiálně nemá přibližnou představu ani ministr vnitra. Itálie oficiálně procenta 3, ale spíš dvojnásobek.

Evropská unie jako celek odhaduje 25 milionů muslimských občanů, ale přítomnost muslimských imigrantů neregistrovaných nebo nelegálních by tento počet možná zdvojnásobila. Každý rok přichází nejméně půl milionu, ale spíš až milion nových muslimů.

Nejčastějším jménem nových mužských novorozeňat ve Francii, Holandsku a Británii je Mohamed. Z britských dětí narozených v roce 2005 je 40 procent muslimských. Porodnost průměrné evropské muslimské rodiny je 6 dětí, evropské jen 1,5.

Už jen porodností tedy Evropanů rok od roku pár set tisíc ubývá, muslimů pár milionů přibývá. Okupaci Evropské unie dovrší do deseti let příchod 80 milionů Turků, jimiž se islámská populace Evropy přehoupne přes polovinu obyvatel a poroste vysokou porodností dál.

Evropské děti narozené za deset let už budou islám pokládat za evropskou samozřejmost a nepřijde jim na něm nic cizího.

Od té doby se nic nezměnilo a okupace nerušeně probíhá dál. Nám nezbývá než doufat, že ještě stále může dojít ke zvratu a že se ještě dá zabránit tomu, aby po celé Evropě vládlo právo Šárija. Je ale bezpodmínečně nutné, abychom proti tomuto nebezpečí bojovali hned a všemi prostředky.

Dělnická strana je jedinou reálnou politickou silou, která toto nebezpečí vnímá a snaží se mu čelit. Takže pokud nechcete, aby se vaše děti musely pětkrát denně modlit k Alláhovi, tak si na to vzpomeňte u voleb.

Jiří Petřivalský

Video k tématu

Vaše názory

z IP *** | 13.8.2009 10:58
http://www.youtube.com/watch?v=StVw8MY9rVg
z IP *** | 13.8.2009 13:02
No... s timhle by se mělo něco začít dělat. Jako opravdu nehodlám tady za nějakých 20 let řvát aláh je věční atd.Stop Mutliculti
z IP *** | 13.8.2009 13:47
Opravdu otřesné
z IP *** | 13.8.2009 14:08
Na staraz
z IP *** | 13.8.2009 14:31
Sry za spam preklep: Na straz !!!
z IP *** | 13.8.2009 15:35
Co k tomu říct. Je velice smutné vidět umírat Evropu, její obyvatelstvo, tradice, vlastenecké myšlenky... a nemít možnost se jakkoliv bránit.
z IP *** | 13.8.2009 15:40
Jakožto student LFP plzeň nesympatizuji s lidmi "bez vlasů,bombr,atd atd " Ale pokud by vaše strana uspořádala na toto téma demonstraci mile rád se přidáme . . . náši generac i to jěšte tolik nezasáhne, ale co ty přiští ? CHci aby moje děti vyrůstali bez arabskeho práva šária a jiných muslimských nesmyslů . My sme EVROPANE !
z IP *** | 13.8.2009 20:15
Není až tak důležité jaká etnika zde budou žít, důležité je, jak spolu budeme umět žít. Uvědomte si, že muslimské země jsou teď vývojově zhruba v 16. století a my evropané jsme se ve 16. století chovali hůře nežli oni.
z IP *** | 13.8.2009 20:18
abych to dokončil. Tento problém může vyřešit zlepšení základního vzdělání, zařazení do výuky psychologii, sociologii a mezilidské vztahy. Kdo tomu rozumí dá mi za pravdu. Bohužel se obávám, že tady mi nikdo rozumět nebude.
z IP *** | 13.8.2009 21:38
já tomu rozumím a za pravdu vám nedám.
z IP *** | 13.8.2009 21:40
pro Karlose - ano,máš pravdu.Tady Ti nikdo rozumět nebude.Ani nikde jinde.Dnes a denně umírají tisíce nemuslimů muslimským pařátem.Zrádně a zbaběle zabíjejí trhavinami nic netušící civilní oběti.Pusť si televizi a dívej se a počítej,tam desítky obětí pumového atentátu,tam zase střílení z těžkých palných zbraní do civilistů.V pátém století se nahrnuli do Mezopotamie a vyhladili Sumery,Asyřany,Babyloňany a jiné.Vzali jim jejich domovy,vědomosti,zem a kulturu.To stejné se stane tady.Nikdo nebude chtít žít a zakládat do takového světa rodinu.To potom půjde rychle ..........................odpor !!!
z IP *** | 13.8.2009 22:12
šturma: můj názor byl určen pro inteligentní lidi (nadprůměrné IQ). Všichni lidé jsme stejní. Nemyslíme logicky, jsme jen ovládáni emocemi. Každý touží po štěstí, někdo ho hledá v golfu, někdo jde na koncert Madonny, někdo uctívá Aláha jiný zase dělnickou stranu. Každý má jiný život a tudíž i jiné názory. To je ale nadlouho, možná by to skutečně chtělo, aby sis něco přečetl o psychologii. Jedno je ale jisté. Nenávist podněcuje jen další násilí. Jen tolerance a dobrý přístup může z lidí vysát všechnu nenávist. Když tobě Nova nadává na tvojí dělnickou stranu tak jsi také pořád naštvanější. U muslimů to funguje stejně jako u tebe.
z IP *** | 13.8.2009 22:44
pro Karlos - neměl by jsi vnucovat názor lidem s nadprůměrným IQ,ti ho nepotřebují.Zkus to u svojí sociální vrstvy.Možná budeš někde pochopen.;o)))))
z IP *** | 13.8.2009 22:48
Děkuji Dělnické straně za tento příspěvek, nemohl jsem se dočkat. *** Pan Karlos se mýlí. Tvrdí, že islám je ve svém 16. (omyl - 14.) století. Evropané se jen s odřenýma ušima chovali ve svých nejčernějších momentech jako muslimové kdykoli. Čeká na islámské osvícenství? To je ale omyl. Kdo říká, že islám prochází stejnými vývojovými fázemi a stejně rychle jako křesťanství??? Hinduismus vznikl zhriba před 3000 lety. Došlo v 8. století k hinduistickému osvícenství? Ne, jen k muslimské agresi. *** Golf i Madonna jsou zcela mírumilovné. Ideologie DS je hluboce obranná. Islám chce dobýt a zotročit celý svět. Islám je ze své vlastní svobodné vůle naším nepřítelem už od 7. století, kdy o něm křesťané nic nevěděli, natož aby mu něco provedli. Muslimové si začali. "Dobrý přístup"? Západní státy k imigrantům přistupovaly přátelsky a doplatily na to. Američané pomohli Bosňákům, kosovským Albáncům (což sice nejsou všichni muslimové), Kuvajťanům a afghánským mudžáhedínům, a vysloužili si velkou nenávist v muslimském světě. Dávno před 11. zářím. Mimochodem, víte, že bitva pod Vídní 1683 byla 12. září a že u Zenty princ Evžen rozdrtil několikrát silnějšího agresora 11. září 1697?:-) *** Hlavu vzhůru, kamarádi, my jsme Západ, kdo je víc? Byli jsme i v horších situacích a vyhráli jsme, a právě tak s pomocí bohů a bohyní zvládneme i tuhle. NÁRODŮM EVROPY ZDAR!!!
z IP *** | 13.8.2009 22:54
šturma, vždy mě uklidní pohled na takového fanatika jako jses ty :o). Cítím se potom normálněji. ... Bohužel tvůj poslední názor jsem nějak nepochopil.
z IP *** | 13.8.2009 23:00
Orel: ale pokud budeme k muslimům šířit nenávist, tak je moc nepřesvědčíme, že jednají špatně. Pokud je teď budeme vyhánět a nadávat na jejich způsob života a islám, tak z nich vychováme jen náboženské fanatiky. Nikdo se náboženským fanatikem nerodí.
z IP *** | 13.8.2009 23:02
Pro poučení dvě videa. První se vám líbit nebude: http://www.youtube.com/watch?v=td__gWdnQII&eurl=http%3A%2F%2Feurabia%2Ecz%2FArticles%2F3217%2Dpodivejte%2Dse%2Dgiganticka%2Dmesita%2Dv%2Dmarseiile%2Easpx&feature=player_embedded Druhé se vám líbit bude, moc: http://www.youtube.com/watch?v=I9Jvft6wA-4
z IP *** | 13.8.2009 23:10
Pro pana Karlose: Nikdo se náboženským fanatikem sice nerodí, ale z malých muslimů je dělají už jejich rodiče. Nebo jiní příbuzní. Příklad: terorističtí vrazi z Londýna. Rodina jednoho z nich byla velice dobře integrovaná, měla dvě restaurace a autoservis. Kluk se dobře učil, byl bezproblémový, pak ale odjel k příbuzným do Pákistánu, navštívil radikální madrasu, vrátil se jako terorista. Jiný příklad: ve středověku byli zdejší lidé v jádru nábožensky fanatičtí křesťané. To z nich neudělal odpor proti tehdejší společnosti, ale naopak výchova v tehdejší společnosti. *** Nenávist k muslimům šíří především sami muslimové. Když k nim teď budeme hodní, tak se oni nezastydí, ale budou nás mít za naprosté tupce. Budou moc dobře vědět, že nás takový případný přístup povede do záhuby. Proto jej nebudou považovat za dobro, ale za nejhlubší pitomost; a jediným vhodným přístupem bude jeho zneužití.
z IP *** | 13.8.2009 23:11
Karlos,že jsi nepochopil mě nepřekvapuje
z IP *** | 13.8.2009 23:19
orel: Nevím, proč by se mi to mělo líbit, dokazuje to, že nenávist vyvolává jen zase další nenávist. Osobně si myslím, že by se imigrace měla regulovat, ale není správné vyhánět ty co už tu jsou. Budeme je tím jen utvrzovat v jejich náboženských názorech a dělat z nich fanatiky.
z IP *** | 13.8.2009 23:23
orel: chovat se k nim přehnaně mile také není řešení. Jak jsem řikal. Už od školy je dobře učit psychologii, sociologii a mezilidské vztahy. Když to pochopí, nikdy se z nich fanatici nestanou ani přes jejich rodiny.
z IP *** | 14.8.2009 01:07
Pro pana Karlose: Jejich vlastní teorie jim nařizují opustit zemi, která není pod vládou islámu. Jenže když je šance, že se jim podaří zemi získat, tak tam naopak mají zůstat, aby ji ukradli. Vymíráme, kdežto jich přibývá, takže i když by neudělali nic, za nějakou dobu by nedejtežbohové převládli. A pak bychom byli v rejži. *** Muslimové jsou zatvrzelí fanatikové, a když ne sami o sobě, tak jsou pod vlivem radikalismu své komunity tento fakt předstírat. Jejich komunity jsou opravdu radikální. Co s tím chcete dělat? Vzdělávat, integrovat je? Jakékoli vzdělání a integrace jim nezabrání v radikalizaci. Nemůžete nastavit vztahy s muslimy na bod nula. Jsou věčně stejní. Kdybyste stokrát vrátili čas nazpět, do roku 632, stejně stokrát napadnou Byzanc, Persii a další země (otázkou je, zda by vyhráli). Již zaujímají k Západu nějaký postoj, a v jeho rámci patrně nemohou pochopit, jakto, že si můžou vyskakovat v zemi svých odvěkých nepřátel. Psychologii, sociologii a mezilidské vztahy už dávno mají vysvětlené v Koránu a sbornících výroků Mohameda.
z IP *** | 14.8.2009 09:17
Podle mého názoru je nejrozumější si do republiky nepouštět každého, kdo zazvoní u hranic. Lidé nemají práci a přitom sem pouštíme kohokoliv, aby dělal tu či onu práci za nás? Je jasné, proč to tak je, ale není to dobře! Pokud chci prosperující stát a ekonomiku, tak musim(jako politik) zajistit, aby se lidé měli dobře a né naopak, jak je to tu ted. Řešit to tak, že sem pustim levnou pracovní sílu je naprostá blbost, která nemá logiku a také je to ted vidět. Pouštíme si do republiky každého a není důležité, co je ten a ten člověk zač a co přinese republice dobrého. To je asi špatně ne?
z IP *** | 14.8.2009 11:19
Je to otřesné, islam nikdy podporovat nebudu a odmítám v čr, hlavně lidi, nikoho nikde nemlaťe a přemýšlejte, islam odsud dostanem jen legálně, proto spojme se a spolupracujme a přemýšlejme než něco uděláme!!! dokážeme to, mějte se
z IP *** | 14.8.2009 13:40
Pane zprávče,Vy jste normální pokrytec pokud nedovolíte aby zde byli napsány i moje názory.Dělate presne to proti cemu bojujete . oreji pekny den
z IP *** | 14.8.2009 15:19
jo už si uvědomuji že jsem hrozný vůl
z IP *** | 14.8.2009 15:20
moje IQ se rozhodně nekrčí někde na spodní hranici, přesto, čím to, že nechápu argumenty přispěvatele Karlose??!! Muslimská kultura je natolik odlišná, že její integrace do západní kultury je podle mne zhola nemožná. A žít vedle sebe, to taky není řešení, vždycky jedna musí ustoupit druhé. A znáte, pane Karlosi, přísloví, čiň čertu dobře, peklem se ti odmění??!!
z IP *** | 14.8.2009 15:20
už mi došlo že sem píšu úplný kraviny
z IP *** | xxx | 14.8.2009 15:26
http://www.romea.cz/romeatv/index.php?id=detail&source=v&vid=http://www.rynet.cz/romea/multimedia/video/zatykani-vitkov.flv&detail=http://www.rynet.cz/romea/multimedia/video/zatykani-vitkov.flv
z IP *** | 14.8.2009 17:23
nevím, kdo sem poslední 2 zprávy napsal pod mým jménem, ale nepřekvapuje mě to. Dělnická strana hlásá totalitu a nijak mě nepřekvapuje, že sem lidé píšou pod mým jménem.
z IP *** | 14.8.2009 17:25
ája: mé názory jsou podle vědeckých a psychologických poznatků, zatímco ti co na mě reagují se dopouští čisté spekulace....
z IP *** | 14.8.2009 21:11
Karlos: s vědeckými a psychologickými poznatky jdi s odpuštěním někde, já vidím a čtu, čeho všecho je tahle kultura schopná.... To nejsou spekulace, ale tvrdá a v mnoha případech krutá realita! !!!
z IP *** | 14.8.2009 21:23
video: jímá mě hrůza!! ráda bych si ho stáhla a poslala dál, ale nevím jak.....
z IP *** | 14.8.2009 22:40
Pro slečnu/paní Áju (chcete-li, abych Vás oslovoval jinak, staší napsat): na YouTube je tlačítko Nahrát, já to nezkoušel, ale snad k něčemu bude. Nebo si to přidejte ke svým oblíbeným videím, a uživatelům, které znáte, to pošlete přes jejich účet pomocí možnosti Odeslat zprávu - Připojit video - Oblíbená videa. Taky by šlo tu adresu pomocí Ctrl+C a Ctrl+V zkopírovat přímo do textu zprávy. Jinak mě nic nenapadá. V ostatních věcech máte pravdu Vy a pan Karlos se plete. *** Pro pana Karlose: standardní vědecké a psychologické poznatky založené na výzkumech lidí z naší civilizace asi nebudou k valnému užitku, máme-li co do činění s lidmi, kteří opásají své vlastní děti výbušninami apod.
z IP *** | 14.8.2009 22:54
karlos,no tak,v Bohnicích už je dávno večerka tak hurá na kutě.Zítra zase můžeš plácat o vědeckých poznatcích.Už se všichni těší ;o)))
z IP *** | 14.8.2009 23:31
Já ani pochopení nehledal. Ten kdo je trochu inteligentnější se nad mými slovy zamyslí, ostatní budou jen fanaticky a nelogicky okamžitě odmítat. Kultura nekultura, všichni lidi jsme stejní, jenom vyrůstáme v jiných prostředích. Máme všichni stejný způsob uvažovaní (rasista nepochopí). A jestli jste si nevšimli, my už skoro žádnou kulturu na křesťanství nemáme. Naše kultura je založená hlavně na psychologii a ne ideologii.
z IP *** | 15.8.2009 00:51
Zajímalo by mě, proč dělnická strana nechodí demonstrovat také před mešity. Toho se až moc bojíte co ? :-D
z IP *** | 15.8.2009 02:53
Ujišťuji pana Karlose, že my tady nemáme stejný způsob uvažování jako lidé, kteří klidně pošlou děti prošlapat cestu minovým polem. Pakliže jste chtěl říct, že naši lidé by se se stejnou výchovou jako v muslimských zemích chovali jako muslimové, tak to pravda nejspíš je. A právě proto musíme zastavit šíření islámu, aby se z nás nestalo to samé co z nich (nechť jsem špatným prorokem!). Chápete? A naše kultura v současnosti není založena na křesťanství nebo na ideologii, ale ani na psychologii. Není založena na ničem, a proto to tady vypadá, jak to vypadá. Ale to se změní.
z IP *** | 15.8.2009 03:00
Pro pana MO: V téhle zemi je asi 150-300 tisíc Cikánů. Muslimů není ani desetina nejnižšího odhadu počtu Cikánů. Dělnická strana se nebojí pochodovat cikánskými čtvrtěmi. Nebojí se ani muslimských čtvrtí, protože ty tu nejsou. Něco mi říká, že se těch pochodů dočkáte.
z IP *** | 15.8.2009 03:52
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/prekvapeni-nemci-muslimu-v-zemi-je-vice-nez-mysleli_126770.html
z IP *** | 15.8.2009 04:06
Problém není v islámu. Problém je v tom, že se sem moc rychle ženou nevzdělaní a "trochu" fanatičtí muslimové. Pokud se šíření islámu zpomalí, tak bude lépe fungovat integrace do společnosti. Časem se z islámu stanou jen takové morální hodnoty jako u některých křesťanů. Poté nebude takový nárůst v extremismu. Oni totiž existují 2 druhy islámu. Radikální a umírněný. Ten umírněný je náboženství jako každé jiné a nikomu nemůže vadit. Rozvoj radikálního islámu je hlavně u nevdělaných jedinců a u uzavřených komunit. Nevěřím tomu, že by se z Evropy stal radikální muslimský stát, na to jsou Evropané až příliš vychytralí. Spíš je pravděpodobnější, že západní kultura ovládne muslimské země (kapitalismus, politika, kultura)
z IP *** | 15.8.2009 04:08
Pokud svět skutečně ovládají židé (jak často říkáte), tak proč už to nezarazili :-D
z IP *** | 15.8.2009 06:21
Karlos,Ty jedna trubko,měl by si se léčit s mozečkem.To není možný takový bláboly,vemte mu tu klávesnici
z IP *** | 15.8.2009 10:08
Luck: Bude ti stacit mensi video odpoved ??? http://video.google.com/videoplay?docid=1397211403198113214&ei=xIhsSo33J5vE2wLxybg3&q=alex+jones+engame+-+czech
z IP *** | 15.8.2009 12:23
Miky: to jsou neskutečný bláboly, teď už se nedivim, proč máte v dělnické straně vymyté mozky. Být v DS musí být těžké, všude vidíte nějaké nepřátele, hrozby. Hlavně si nezapomeňte kupovat všechny ty knížky a posílat sponzorský dary, ať těm konspirátorům vyděláte co nejvíce peněz. O nic jiného jim ani nejde.
z IP *** | 15.8.2009 12:44
Pro pana MR.L: já bych rozlišování mezi radikálním a umírněným islámem neriskoval. Dost možná jsou "umírnění" muslimové jen zbabělí nebo pokrytečtí. Islám rozložil všechno, na co sáhl. I ta "arabská kultura" raného středověku byla ukradená Byzantincům a Peršanům. Islám ji nijak zvlášť nerozvinul, stagnoval, takže byl dohnán a předehnán. Oni totiž považují vývoj ve světonázorové oblasti, "novotu", za smrtelný zločin. Že by si nechali něco takového vnucovat od hypotetických nových konvertitů z podrobeného Západu (nechť jste Vy špatným prorokem!), je dokonale absurdní. Každý den a celý den je vidět, jak strašně vychytralí jsou Západoevropané ve vztahu k islámu. A jestli myslíte "radikálním islámem" wahhábismus, tak ten se šíří kdekoli, kam dosáhnou saúdské petrodolary. *** Poučná četba pro všechny: Karel Čapek, Válka s Mloky. Že by ji psal jen proto, aby na ní vydělal co nejvíc peněz?
z IP *** | 15.8.2009 13:04
orel: nebudete vy také konspirátor? Já mluvím o manipulátorech a konspirátorech a vy se začnete odvolávat na Čapka...... Islám je úplně normální náboženství. Jsou jen zaostalí a mají větší sklony k radikalizaci. Západní bohatá kultura bude ale pomalu islámské země přeměňovat a v Evropě bude probíhat integrace. Já žádnou paranou nemám.
z IP *** | 15.8.2009 13:58
Pro pana MR.L: přečtěte si to a pak něco říkejte. Všechna náboženství se od sebe navzájem velice odlišují. Že bohatý Západ bude islám přeměňovat? Na to mu nezbývá čas ani energie; máme dost problémů s tím, abychom uhájili Evropu. Některé musulmanské státy mají bez vlastního přičinění obrovskou spoustu peněz samy. A integrace v Evropě? Jak se mají muslimové chtít integrovat do společnosti, která i podle svých vlastních měřítek má svojí vlastní vinou obrovské problémy? Já neříkal nic o tom, že Vy byste měl paranoiu.
z IP *** | 15.8.2009 17:52
kdepak, to já řikal, že nemam z nich paranou..... Jen xenofob vidí všechny ty rozdíly mezi námi a muslimy. Já naopak vidím spoustu společných věcí, ale to je každého věc.... Jedno je ale na 100% jisté, čím více je budeme provokovat tím více bude v Evrope extremistu a odsuzuvačů demokracie. Provokace povede jen k většímu oddalování rozlišných kultur a nebudeme mít nic společného. Pokud muslimům skutečně vyhlásíme válku, vyhlásí ji i oni nám. Na západě žije spousta muslimů, kteří jsou od normálních lidí k nerozeznání a to jen díky toleranci.
z IP *** | 15.8.2009 17:57
PS: nedivim se, že nevidíte tu spoustu integrovaných a slušných muslimů, když se díváte jen na videa z youtube, kde jsou gheta a teror.
z IP *** | 15.8.2009 18:35
Pro pana MR.L: v osmdesátých letech ve Spojeném království ty lidi nikdo neprovokoval, a přece vyšli do ulic a volali po zabití Rushdieho. Pálili jeho knihy na ulicích. Pak vysvětlovali, že nevěděli, že u nás se knihy nemají veřejně pálit. Žili v té zemi už tehdy třeba dvě generace, a nenaučili se ani tohle? A válku, tu nám vyhlásili, už když bez sebemenší provokace přepadli Byzanc, Vizigóty a další lidi. V Orientu žije spousta křesťanů apod., kteří jsou od obyčejných muslimů na první pohled k nerozeznání, a to díky muslimské netoleranci. P.S.: Co s nimi máme společného???
z IP *** | 15.8.2009 21:37
pro OREL : stačí ája... :-) Dík za radu, zkopírovala jsem si adresu do wordu a odtud ji překopírovávám do mejlů atd.... dokonce to funguje! :-)
z IP *** | 15.8.2009 21:47
"Kultura nekultura, všichni lidi jsme stejní, jenom vyrůstáme v jiných prostředích. Máme všichni stejný způsob uvažovaní (rasista nepochopí)." :-O pane Karlosi, tento blábol jste vyčetl kde, v knihách o psychologii?! Kdyby měli všichni lidé stejný způsob uvažování (předpokládám, že kladný), to by byl na světě ráj bez válek a zločinů....
z IP *** | 15.8.2009 21:59
"Západní bohatá kultura bude ale pomalu islámské země přeměňovat a v Evropě bude probíhat integrace" - MR.L Další z blábolů.. :-O Kde, prosím pěkně, ta pomalá přeměna už začíná?! Viděl jste to video? Asi ne, protože jinak byste takový nesmysl nemohl snad ani napsat....
z IP *** | 15.8.2009 22:00
Ať žije Islám!
z IP *** | 15.8.2009 22:15
Všichni lidé jsme stejní, jenom hlupák a rasista furt někde hledá rozdíli a kritizuje, to ale bez znalosti psychologie vůbec nemáte šanci pochopit, takže tu jen ze sebe dělam vola mezi bandou podivínů. PS: skončil jsem s komentáři.
z IP *** | 16.8.2009 00:28
Karlos PS: skončil jsem s komentáři Zaplať pán Bůh, ty psychologu..... Jen mě mrzí, že jsi nebyl schopný odpovědět na moji otázku, ale to přežiju.....
z IP *** | 16.8.2009 00:41
Není zač, Ájo. :-)
z IP *** | 16.8.2009 10:05
Stačí donucovat muslimy k asimilaci - buď se podřídí našim zvykům, nebo je zahnat do moře. Ti kdo se podřídí, můžou zůstat, zbytek ať maže domů. Kdybych se stěhoval do Íránu nebo do Saúdské Arábie, taky bych jim nic nevnucoval, ale už jen ze slušnosti přejal jejich zvyklosti. Jenže to by musely vládnout absolutní monarchové a vojenští diktátoři, nikdo jiný nemá tu odvahu to vůbec navrhnout. Arabská Liga může být ráda, že euroamerické armády už si z jejich zemí dávno neudělaly protektoráty tak ať drží hubu a krok. Nebýt Vietnamu a nechuti k válce, tak by se i stalo...Amíci doslova zakázali Britům udělat invazi do Íránu, když tam svrhli šáha. A podle toho videa - zrovna Kaddáfí je docela rozumný. Jasně, blbnul s terorismem a provokoval, kecá o islámu, ale ve skutečnosti je spíš fašista (levicově zaměřený militarista) Sám má gardu složenou z mladých pěkných ženských, což by jiný Arab bral jako ponížení :D
z IP *** | 16.8.2009 10:22
Karlos: Všichni lidé jsou stejní? Tak potom nechápu, proč třeba v USA sedí ve vězení 60% negrů, kteří měli kolem 150 let od zrušení otroctví na integraci do většinové společnosti... Barevní jsou v západním světě zvýhodňováni ve všech směrech - od získávání státních dotací na vzdělání až po kvóty v zaměstnání a přesto většina z nich nedokáže zapadnout do normální společnosti a chovat se jako inteligentní lidé a přijmout vzorce chování většinového obyvatelstva, na jehož podporu je většina z nich odkázána. Paradoxní je to, že je živíme z našich daní a oni nás ještě nenávidí... Osobně nevidím jednen jediný důvod, proč by tu měli barevní cizinci být...nepřinášejí žádná pozitiva - jen zločinnost, zneužívání sociálního systému a okrádání nás všech. Kdyby národy byly etnicky homogení, tak by tu nebyl žádný rasismus a nenávist mezi rasovými a etnickými skupinami a každému slušnému člověku by se daleko lépe dýchalo. Světovládcům se ten pokus s přistěhovalci trochu vymkl z rukou a nakonec na to doplácíme všichni. Myslím si, že je ještě čas změnit současný úpadek západního světa, ale musí se začít hned...
z IP *** | 16.8.2009 12:49
Já nad problémem islámu hodně přemýšlím, myslím si, že to nebezpečí nespočívá ani tak v tom, že by většina muslimů bylo nějakými islamisty, dokonce se domnívám, že ta mladá nevzdělaná a často nezaměstnaná lůza na pažížských předměstích, co každý rok podpaluje auta a dělá výtržnosti má vztah k islámu poměrně chladný (i když nechám se poučit). Problém je hlavně kulturně-civilizační, pod což spadá i jiné náboženství, a částečně i rasový a etnický. Zkrátka mnozí tito musulmani mají mentalitu ne nepodobnou cikánům a podle toho to pak vypadá. Je také zajímavé, že mnozí muslimové mají nenávist vůči majoritní (zatím) společnočti, kterou chápou jako bezbožnou a přehnaně liberální (což je pravda), například ve vztahu k homosexuálům. Však si představte, že přijedete z Iráku, ze země kde teplouše občas upálí, do Švédka kde mají právo se ženit v kostele!! Co si asi o takové společnosti budete myslet, při nejlepším jí budete pohrdat. Takže paradoxně ta tolerance a liberalismus, díky nimž se tu roztahují, má nemalí vliv na jejich znechuzení západní společností, ale to zase jim nebrání, když jde o jejich zájmy, hovořit o větši toleranci k islámu a o multikulti, spolupracovat s těmi liberálními levičáky apod. Chápu to ale jako čistě pragmatický tah a ono se to těm levičákům jednou vymstí, buď je semeleme my nebo oni, takže kostky jsou vrženy...
z IP *** | 16.8.2009 14:18
Souhlasím s panem Fyrfosem, zejména ten závěr je povzbudivý. Etnicky homogenní stát ale nepovažuji za nezbytně nutný, pokud zde budou žít samí civilizovaní bílí lidé. Já osobně totiž takové nepovažuji za úplně cizí lidi. Hugenoti odcházeli do cizích zemí, do Hamburku či Braniborska (tvořili třetinu z dvaceti tisíc obyvatel Berlína) a těm zemím to hodně pomohlo. Obávám se, že v následujících letech bude odcházet mnoho lidí ze západní Evropy zaplavené přistěhovalci, a měli bychom se postarat o to, aby jich co nejvíc přišlo sem, do střední Evropy. *** Pro pana Baxxe: pro tu chátru islám možná slouží k podobným účelům jako jejich předkům, kteří vytáhli dobýt Byzanc a Persii. Vposledku je to jedno. Podoby islámu nejsou jednotné (i když se to Saúdská Arábie snaži změnit) a jednotlivé skupiny muslimů z různých oblastí mezi sebou třeba moc nemluví, ale když jde o islám, dokážou se všichni spojit. Lze zfanatizovat mladého muslima, aby se vyhodil do vzduchu, i když pochází z jakéhokoli prostředí (viz Londýn). Týká se to i konvertitů evropského původu. Musulmani jsou strašně pyšní na svoji kulturu, považují ji za jedině správnou, a ta je neodmyslitelně spojená s islámem, který to ještě posiluje. A ano, levičáci si to vypijou.
z IP *** | 16.8.2009 14:31
Stav věcí je každopádně katastrofální, nicméně nevěřím, že situace může dojít až tak daleko, že některé národy zaniknou pod přívalem ne-evropanů, nebo že některé evropské země úplně ovládne islám, protože i když se to nezdá, lidé zdravý rozum ještě neztratili a i když jsou pod manipulací vyvolených, vždy budou vědět, kdo ve skutečnosti jsou, znát svou identitu. Věřím, že již dost brzy dojde ke zlomu, kdy Češi poznají, že něco není úplně v pořádku a postupem času většina národa dojde ke stejnému rozhodnutí - skoncovat s nastálou situací. Mimoto, křesťanství je nesmrtelné náboženství, křesťanství nemůže být zničeno - islám má tedy šanci jenom tam, kde původní obyvatelstvo propadlo satanské kultuře TV a sexu a vypudilo křesťanství ze srdcí.
z IP *** | 16.8.2009 15:18
pro lolli-že zanikne jeden národ?No a co je na tom divného?Zmizely desítky,možná stovky národů.A otřáslo to něčím?Je to běžný jev v dějinách země?A lidstvo je tady jen zlomek času-civilizace už jen nepostřehnutelnou chvilku.Zmizely milióny druhů živočichů,včetně dinosaurů-a ti tu byli mnohonásobně déle než lidi.Tak proč si ješitně myslet,že my co si ničíme životní prostor,masově se zabíjíme navzájem a nestydatě se přelidňujeme,máme šanci přežít.I ty blbý švábi jsou tady déle než my.Takže z hlediska planety vymizení bílé rasy předchází vymizení ras ostatních.Protože ta pakáž se potom pobije navzájem.
z IP *** | 16.8.2009 18:32
Pro lolli: S první částí Vašeho příspěvku souhlasím. Ohledně křesťanství ale nesouhlasím. Křesťanství na Blízkém východě zaniklo až na pár výjimek. Anatolie (a ne dnešní Řecko) byla jádrem Byzantské říše, významnější křesťanské komunity jsou mimo Kavkaz jen v Libanonu a Egyptě. *** Pro pana Šturmu: mě nezajímají švábi ani barevní. Mě zajímají civilizovaní bílí lidé. Proto také podporuji DS. NÁRODŮM EVROPY ZDAR!!!
z IP *** | 17.8.2009 18:06
Ať vypadnou odkuď přišli a necpou se k nám, my se taky necpem k nim! Jsem rád že tady můžu říct svůj názor, protože kdybych to řekl ve "veřejnoprávní televizi" tak bych byl určitě označený za rasistu a fašistu a bůhvíco ještě. Co je špatného na tom mít rád svoji zemi?!
z IP *** | 18.8.2009 19:12
MR.L: Vymyte mozky ? Vy si sedite na vedeni clovece ! Vymytej mozek mate vy (a to od tv nova) Koidne zajdu na jedno a pokecam s vama otom (urco me vyvedete z omylu)
z IP *** | 19.8.2009 17:24
Trocha xenofobie neškodí. Menšiny by si měly uvědomit že jsou prostě menšiny, Tzv. práva menšin vedou ke značné deformaci ve společnosti, což vidíme zejména s muslimy a romy.
z IP *** | 20.8.2009 10:40
Až se bude dát v našem státě žít, tak se můžeme zabývat menšinama. Jak už jsem někde psal-je mě jedno, kdo má jakou barvu kůže, v jakého boha věří atd. Důležité je to, že bydlí v této republice a musí se řídit zákony státu, jako každý. Pokud se ale začne dožadovat vyjímek a privilegií jen proto, že je prý "diskriminován" a slovo rasismus používá častěji, než většina čechů slovo vole, tak je asi něco špatně ne? Tolerance je také zajímavé slovo, které se zneužívá. Já mám být tolerantní , ale oni ne? To je trochu divné, ne? Mám z toho pocit, že si např. cikáni myslejí, že všichni jsou tu pro ně a podle toho to také vypadá.
z IP *** | 20.8.2009 21:43
Pro Karlos Takže žiji a pracuji v Uk 5 Let. Muslimů je tady čím dál tím víc, Jejich shromáždění ve kterých demonstrují za zavedení práva šária zabíjení gayů atd. jsou pomalu na dením pořádku. O jejich toleranci vůči nám svědčí že kupř se vánoční světla v oblasti walthamstow v London museli přejmenovat na zimní jelikož je název vánoční urážel a proslovy jejich fanatických předáků o shnilé nemravné Evropě která má být očištěna islámem. Takže si svoje moudré řeči O psychology strč do ... a až budeš jako já svědkem bombových utoků tak si můžeme promluvit o Humanismu p.s Sorry za Češtinu JSEM TU DLOUHO.
z IP *** | 21.8.2009 23:49
ja ze sebe vola neděm já vůl jsem, protože jsem si to přečetl v psychologii
z IP *** | 22.8.2009 11:04
já ze sebe vola nedělám já vůl jsem, protože jsem si to přečetl v psychologii
z IP *** | 12.9.2009 19:03
A co jako chcete dělat? zabít všechny muslimi? Začít válku a šířit křesťanství a ateismus mečem? Vždy mě rozesmějí názory těch lidí, kteří o islámu slyšela maximálně 5 minut ve zprávách , a pak nic. Pokud se totiž trochu více o islám zajímáte, zjistíte, že muslim, který se odpoálí někde není v žádném případě muslim. Je to ubohý člověk. Spíše bychom se měli naučit tolerovat odlišnou kulturu, ale zároveň dát najevo slušnou formou, že každý musí dodržovat dané zákony a s lidmi jednat! ne jako burani, ktech znám mnoho, kteří si schválně při ramadánu dají před tureckou rodinou vepřový řízek! doufám, že t nejsou takoví hlupáci, kteří ani neví, proč zrovna vepřové maso!
z IP *** | 30.9.2009 18:20
já si mužu žrát co chci a na vepřové mi nešahej ty dylino