internetové noviny / zpravodajství a názory

Falešný boj proti drogám

Us-opium

Z Afghánistánu se stává regulérní narkostát. FOTO: ARCHIV DL

3. července 2009 Sdělovací prostředky a politici nám dnes a denně předkládají jednu troufalou lež za druhou. Těžko se tomu chce věřit, ale buďme si jisti, týká se to naprosto všeho. Od „humanitárních intervencí“ přes smyšlené pandemie až po boj proti drogám. Zaměřme se tedy právě na ten jejich vychvalovaný boj proti mezinárodním drogovým kartelům a podívejme se, co z něj zbude, pokud strhneme falešné pozlátko mediálně zajímavých záběrů a prohlídneme si jej z nepříjemně zapáchající blízkosti.

Tak je to jako se vším, jestliže politici mluví například o boji proti klimatickým změnám, zní to líbivě. Jestliže mluví o boji proti drogám, tak to zní uším posluchačů ještě lépe. Ale pro nás jsou důležitá jen fakta, ne srdceryvné řečičky! Řada vlád se ve skutečnosti na mezinárodním obchodu s narkotiky podílí a profituje z něj! Jako například náš největší spojenec, vláda Spojených států. Americká CIA (Central Intelligence Agency – Ústřední zpravodajská služba) získává podstatnou část svých prostředků právě z pochybných narkoobchodů. A tato její činnost má již dlouhou tradici.

Již v padesátých letech začaly první nesmělé pokusy CIA s drogovými obchody v Indočíně. Po oficiálním vstupu Spojených států do války ve Vietnamu však pochybné narkoobchody nabraly na intenzitě. CIA začala skupovat od místních vietnamských i laoských pěstitelů opium, společnost Air America jej přepravila na americkou základnu Long Tien, poté byla cenná komodita naložena na lodě a po burácejícím moři zamířily tuny drog do USA. Zde byl heroin prodáván místním překupníkům, kteří jej vydistribuovali ke konečným spotřebitelům.

CIA se nerozpakovala kvůli nemalému zisku likvidovat nejen vlastní civilisty, ale dokonce i armádu. Heroin byl totiž nabízen i americkým vojákům přímo ve Vietnamu. Ti byli prvním cílem. „Prodávali nám ho tak levně, že si myslím, že na tom nemohli nic vydělat,“ prohlásil jeden z tisíců vojáků. Počáteční investice se však CIA milionkrát vyplatila - z vietnamské války se totiž vrátilo 15 procent vojáků s návykem na tuto drogu.

Jestliže v roce 1965 bylo ve Spojených státech 57 000 lidí závislých, v roce 1971 je to již téměř desetkrát tolik a v roce 1977 dokonce neuvěřitelných 740 000 lidí pravidelně užívá heroin! Zisky z těchto obchodů dosáhly astronomických částek.

Dalším oblíbeným místem, kde CIA pořizovala pro své drogy-chtivé občany narkotika, jejichž prodejem získávala finanční prostředky na vojenské operace v daném regionu, byla Střední Amerika. Především tedy Kostarika, El Salvador nebo Nicaragua. Za explozivním nárůstem narkomanů závislých na vysoce návykovém kokainovém cracku během 80. let stojí právě CIA, díky které se tato nebezpečná droga bleskurychle rozšířila po celé zemi.

Konec konců, ještě zcela nedávno, před necelými dvěma lety v září 2007, havarovalo v Mexiku letadlo americké CIA, jež mělo na palubě více jak 3 tuny kokainu.

To, že většina heroinu pašovaného v současné době do Evropy pochází z Afghánistánu, asi nemá cenu opakovat. Po obsazení této asijské země koaličními vojsky a pádu Talibanu začala produkce opia strmě růst. Podle amerických představitelů není možné proti pěstitelům zakročit, protože, považte, oni by potom neměli z čeho uživit své velké rodiny.

Z Afghánistánu se stává regulérní narkostát. Není nejmenší pochyby o tom, že i zde je CIA do obchodu s opiem zapojena a je pouze otázkou, zda se podílí na pašování heroinu „pouze“ do Evropy nebo i přes značnou vzdálenost také do Spojených států.   

Dalším narkostátem v rukou Američanů je Kosovo, jež leží v samém středu veledůležité drogové cesty. „Albánie a Kosovo se nalézají uprostřed balkánské cesty spojující afgánsko-pakistánský „zlatý půlměsíc“ s evropským trhem narkotik. Obchodní cena této cesty je hodnocena na 400 milionů amerických dolarů ročně a po ní se každoročně dopraví do Evropy 80 procent heroinu,“ prohlásil bývalý jugoslávský prezident Miloševič. Za miliony dolarů, které zde narkošpioni ze CIA vydělávají, leží po celé Evropě tisíce mrtvých těl nejrůznějších národností, jež se nechaly zlákat jedovatou vábničkou nemilosrdných obchodníků se smrtí.

Musíme si uvědomit, že všechno kolem nás je zcela jinak, než nám to tvrdí média, nebo jak nás to učili kantoři ve školách. Jsme opředeni pavučinou lží, kterou je možné rozpárat jen radikální rozchodem s prolhaným systémem dnešních dnů.

Ing. Martin Košťál

Vaše názory

z IP *** | 3.7.2009 18:21
Souhlas ! Chtelo by to udelat nejakej dokument. tv nacional stejne ted nic neprodukuju neni to skoda ?
z IP *** | 3.7.2009 18:28
Já osobně rád občas zavítám na stránky dělnických listů. Většinou tu ale moc články nedokážu dočíst do konce, protože ty články plné nenávisti a manipulace se nedají číst. Osobně raději čtu komentáře lidí od DS, co sem přispívají. Cítím se pak mnohem normálnější a inteligentnější. :) Jsem pro multikulturnost! Pro jedinou cestu k míru a svobodě. A to i přesto, že jsem "bílý" vlastenec. :-D Tak a ted se do mě můžete pustit, jako do člověka ovládaného židy a masmédii :)
z IP *** | 3.7.2009 18:45
Stačí se podívat co se teď děje v Praze (Špinaví feťáci, kteří vybydlili vilu, dostali od ochránce cikánů a ministra pro nic Kocába další útočiště pro své feťácké záliby.) Je smutné pozorovat, jak stát pomáhá a zastává se takovéto lůzy a že slušní, pracující lidé mají kvůli hospodářské krizi veliké problémy, to se prostě neřeší. Hajzlové a gauneři mají v tomto státě zelenou. Proto je na čase přemýšlet o DS, která zaručuje nápravu.
z IP *** | 3.7.2009 19:16
Pro:Karlose-je to tvůj názor a nikdo ti ho nebere,a jestli si myslíš že se něko sníží a bude ti nadávat, tak jsi na omylu,my takoví nejsme!Jen mě zaráží že ti nevadí co se v tomto státě děje,a ta verbeš jako fetáci a jiná havět tu maj zelenou a vše se jim toleruje..A lidi co pracujou a přijdou o střechu nad hlavou tak hned nové bydlení nedostanou!!Ale ministr pro nic je na straně této lúzy!
z IP *** | 3.7.2009 19:17
je zajímavé,že s takhle senzačním odhalením jste přišel až Vy pane Košťál.Tak se mi zdá,že za tohle Pulicerova cena nebude.............
z IP *** | 3.7.2009 19:26
ro sturmu: je zajimave, ze se o to zrejme moc nezajimas a ted jsi zde a tvrdis, ze je prvni co zverejnuje tudle zajimavost, ale pritom se o to zajimas uplne minimalne a akorat rypes do necoho cemu nerozumis. Rozumis ?
z IP *** | 3.7.2009 19:41
to je dobře,že reaguje někdo kdo tomu rozumí.Tak mě pouč Miky
z IP *** | 3.7.2009 20:08
At ti odpovi sam pan Kostal s cim pracoval, uz je to delsi doba co jsem to nekde cetl (neco podobneho nebyl to cech.
z IP *** | 3.7.2009 21:03
Strašné... pro Šturmu: Tebe bych chtěl mít v rukách jsi totální zmrd kterej se zastává všeho špatného.. zalez a nepiš tu ty své chytré poznámky ty komunisto hnusnej..
z IP *** | 3.7.2009 21:26
Jenom by mě zajímalo,jestli tento článek vůbec psal p.Koštál.Jestli ho náhodou neslplodil neo-nácek Zbela?.Protože asi kolem fetů je nejpovolanější právě ON.
z IP *** | 3.7.2009 22:19
Proč by USA navykovaly své vlastní vojáky uprostřed války na drogy? Nezhoršilo by to jejich bojovou výkonnost? (Sovětští vojáci za války v Afghánistánu zneužívali opiáty z lékarniček. Stála za tím KGB?) Navykuje CIA americké vojáky na drogy i v současných konfliktech? Je DS jediná, kdo o tom ví, nebo mají nějaké informace i evropské tajné služby? Pokud ano, dělají proti tomu něco, nebo pobírají svoji hřivnu? Pro pana Karlose: multikulturalismus NENÍ cestou k míru a ke svobodě. Je cestou k občanské válce a bezmeznému a zbytečnému utrpení. Přináší zbytečné třenice a oslabuje postavení státu. Podívejte se na moderní dějiny Evropy a místo jednotlivých, domněle vzácně výlučných a nesmiřitelných, národů si dosaďte různé rasy a náboženství. A bude to ještě horší, protože evropské národy měly velkou část dědictví společnou, což se ale o multikulturní společnosti říct nedá. Příklad: přistěhovalci Paříži střílejí na policisty ze samopalů a celkově dělají bordel. Když by tam nebyli, na policisty by nebylo stříleno a neměl by kdo zapalovat auta. A jak to bude dál? Historia magistra vitae.
z IP *** | 3.7.2009 22:21
Ještě pro pana Karlose: o těch masmédiích zásadové síly říkají, že je ovládají Židé, a tradiční ultravlastenci soudí, že média ovládají Němci. Tak jak to je?
z IP *** | 3.7.2009 22:27
jen jestli třeba nenašla CIA zálibu v pečení makových buchet...
z IP *** | 3.7.2009 22:38
orel: kto sú tradiční ultra-vlastenci? nie sú to náhodou potomkovia českých fašistov, ktorí v štyridsiatom siedmom pri postoloprtoch povraždili vyše 7 stoviek nemeckých civilistov? nie som na české médiá odborník, ale nazdávam sa, že tvrdiť, že sú v rukách nemcov, je rovnaký nezmysel, ako keby nejakí slovenskí šovinisti (typu ján slota) tvrdili, že slovenské médiá majú v rukách maďari.. každému nacionalistovi (či už ultra, infra, super, hyper alebo neviem akému) musí byť jasné, že médiá celého tzv. vyspelého sveta majú v područí príslušníci národa, ktorý má monopol na všetko utrpenie v histórii (viac na http://tinyurl.com/nrhp5t)
z IP *** | 3.7.2009 22:56
co tady kecáte PRASATA,ještě se opovažujete mluvit o cestě k míru a o svobodě-TO ,CO JSTE PŘEDVEDLI V HOLEŠOVICÍCH VE MNĚ VYVOLÁVÁ POTŘEBU ŘÍCT NAPLNO,VAŠE CESTA JE CESTOU,KTERÁ NIKDY NEVEDLA K MÍRU A SVOBODĚ,pěkně si to zopakuj ty nacistický prase OREL... MÍR BUDE,AŽ TADY NEBUDETE VY! MÍR JE,BEZ VÁS! MÍR A SVOBODA SE NEDÁ DĚLAT S NEONACISME A PODOBNÝMI STRANAMI A IDEEMI JAKO JE VAŠE! MÍR NIKDY NEBUDE,DOKUD BUDE TADY JEDINÝ NEONÁCEK! MÍR TADY ZAVLÁDNE JEN DÍKY ROZUMU,KTERÝMU NEVLÁDNOU IDEOVÝ ZASTÁNCI NACISMU! MÍR JE SLOVO,KTERÉ NACISTA NESMÍ ANI VYSLOVIT,PROTOŽE JE TO URÁŽKA TOHOTO SLOVA,KAŽDÉ PRONESENÉ SLOVO NACISTY JE URÁŽKOU LIDSKÉ EXISTENCE,ČECHŮ,AJ.NÁRODŮ.NACISMUS JE URÁŽKOU PRAVDY,ČISTOTY,NADŘAZENOSTI,SVOBODY,HUMANISMU! NACISMUS A JEHO NÁSLEDOVNÍCI NELZE BRÁT ZA LIDI,NEB SE ZŘEKLI LIDSKÉ PODSTATY,ZŘEKLI SE PODSTATY ŽIVOTA,A STALI SE JEHO POPÍRAČI-TO SLOVO JEDINĚ PLATÍ NA VAŠ ZRŮDNÝ MOZEK,JESTLI VŮBEC JE NĚJAKÝM MOZKEM,ALE JEN NERVOVÝMI ZLINAMI BEZ VÝZNAMU...CO Z VAŠÍ EXISTENCÍ????ANI EXISTENCÍ NEJSTE,JSTE JEN TOXICKOU BŘEČKOU.... VYPADNĚTE Z ČESKÉ REPUBLIKY,TÁHNĚTE,TÁHNĚTE,TÁHNĚTE,TÁHNĚTE!!!!
z IP *** | 3.7.2009 23:06
inu taky názor....a já už sem táhnul z republiky,,jelikož na fetáky a cikány se mě pracovat nechtělo ŽIŽKO,,,
z IP *** | 3.7.2009 23:16
MĚ NEBAVÍ PRACOVAT NA VÁS KRIMINÁLNÍ ŽIVLY,MĚ NEBAVÍ PLATIT VYŠETŘOVATELE VAŠICH ZLOČINŮ,MĚ NEBAVÍ PLATIT Z DANÍ VAŠE NÍČENÍ A DEMOLOVÁNÍ VEŘEJNÉHO MAJETKU,MĚ NEBAVÍ PLATIT KAŽDÝ VÝJEZDE POLICIE NA MÍSTO VAŠICH ZLOČINŮ,MĚ NEBAVÍ PLATIT NĚJAKÉ MINISTERSTVO,KTERÉ JE ZŘÍZENO JEN KVŮLI VAŠÍM ZCESTNÝM NÁZORŮM,KTERÉ VYKŘIKUJETE NA ULICÍCH,MĚ NEBAVÍ PLATIT LÉČENÍ ZMRZAČENÝCH...TOHLE SI PIŠTE ZA UŠI NEPŘIZPŮSOBIVÁ CHÁTRO
z IP *** | 3.7.2009 23:21
inu taky názor....a já už sem táhnul z republiky,,jelikož na fetáky a cikány se mě pracovat nechtělo ŽIŽKO,,,
z IP *** | 3.7.2009 23:34
to se to kecá anonymně,Žižko.Tady je vidět černé na bílém kultura rádoby slušných občanů.Věřím tomu,že Ti doma pobíhají uzenáči ;o)
z IP *** | 3.7.2009 23:47
MOJE KULTURA NENÍ TA TVOJE,A NA TVOJÍ MI ZÁLEŽÍ ASI TAK JAKO NA TOBĚ,VŮBEC,A ROZHODNĚ 1 UZENÁČ JE PRO MĚ CENĚJŠÍ,NEŽ 100 NEONACISTŮ,VČETNĚ TEBE KÁMO! VÍM,ŽE DRMOLIT O UZENÁČÍCH,MULTIKULTI,PRAVDOLÁSKOVCŮM UMÍTE POŘÁD DOKOLA,TO JEN UKAZUJE,ŽE VAŠE KULTURA SE NEROVNÁ MÉ,VLASTNĚ MOJE KULTURA JE TA,KTEROU VIDÍŠ,ALE TY DO NÍ NEPATŘÍŠ/TE,VLASTNĚ NECHCI ABYS PATŘIL,CHCI ABYS Z TÉTO KULTURY VYPADL,VZAL SI SVŮJ BEZCENNÝ ŽIVOT,A TÁHL,ZASATŘEL SE,ZASTŘELTE SE,PROSTĚ UŽ TADY NEZAPÁCHEJTE...ROMOVÉ VONÍ OPROTI VÁM,OPROTI VÁM MAJÍ OPRAVDOVOU KULTURU,KTERÉ VAŠE ŘVANÍ NAPROSTO ODPORUJE!VAŠE KULTURA JE MÉNĚCENNÁ,JÁ VYZNÁVÁM JEN TU NADŘAZENOU,COŽ OPICE JAKO VY NIKDY NEPOCHOPÍ,MOJE KULTURA JE NADŘAZENÁ VAŠÍ,VÁM,VAŠIM MYŠLENKÁM,MYŠLENÍ,PROSTĚ VŠEMU,CO VÁS ZAJÍMÁ.PROTO VYPADNĚTE!!!
z IP *** | 3.7.2009 23:53
Mám dvě poznámky...jednu závažnou a jednu nezbytnou...začnu tou nezbytnou:ŽIŽKO, změň si už konečně nick...děláš jménu Žižka jen ostudu...a nyní ta závažná...dnes na tiskovce toho pomatence Kocába to řekl mluvčí feťáků jasně : pan ministr sehnal byty za 1,-Kč 15-ti ANARCHISTŮM !!!...A PROČ ASI?...odpověď je více než jasná...DÁREK za udavačství ANTIFY pro estébáka Komorouse a komunistu Pecinu...a kvůli těmto feťákům sedí již přes měsíc ve vazbě naši kamarádi-národovci...propojení feťáků s Ministerstvem vnitra více než jasné!
z IP *** | 3.7.2009 23:55
NEDĚLEJ MĚ TADY OSTUDU TY KULTURO !!!
z IP *** | 4.7.2009 00:00
cha cha,Šiška se propíchl.Je to tak jak se vyjadřuje.Proto vás jako "kulturu" nemá nikdo rád.Teď mi ty sráči zrovna hulákají pod oknem,fakt kultura a nejsem nácek abych poznal povl.Ale sorry,tobě vlastně voněj
z IP *** | 4.7.2009 00:02
to je výsměch všem už,,,já nemít na nájem,tak se mě nikdo neptá kde ber tu ber,,prostě zaplat,,a támhle ten umělec co mu tak dobře vyšel obchod s Trendem,spostředkovává vizionářom z kultu hovna bydlení pro svoje další bádání a tvorbě hodnot..
z IP *** | 4.7.2009 00:03
ŽIŽKA JE MOJE OPRAVDOVÉ JMÉNO,NEMOHU SI HO ZMĚNIT.Ty děláš ostudu českému národu-změň si místo bydliště-vypadni,než ti odpovím na tvé další otázky:TVÉ DALŠÍ OTÁZKY SE TÝKAJÍ NÁZOROVÉHO VIDĚNÍ NACISTŮ-NELZE NA NĚ ODPOVÍDAT.JSEM TU,ABYCH PLNIL PODSTATU SVÉHO JMÉNA ŽIŽKA,A VYHNAL TY CIZÁKY (KŘIŽÁKY)Z PROSTORU NÁRODA A NAŠEHO STÁTU .ŽIŽKA BYL BOJOVNÍK ZA SPRAVEDLIVOU VĚC,A JSEM HRDÝ,ŽE SE JMENUJI STEJNĚ!PROTO VYUŽÍVÁM TÉ PŘEDNOSTI,A ŽE MŮŽU UDĚLAT PRO TENTO STÁT,A NÁROD NĚCO-ZBAVIT HO NACISTICKÉ IDEOLOGIE,A JEHO NÁSLEDOVNÍKŮ,TŘEBA I S KOMSOMOLCEMA.Potom se podíváme i na další ZDÁNLIVĚ NEŘEŠENÉ PROBLÉMY,až problém existence nacismu,a VÁS vyřešíme s konečnou platností,a právě za použití určitých prostředků,které jsou jedinou možností:DERATIZACE-DENACIFIKACE,JE NÁŠ CÍL.Tohle si opakujte prasata
z IP *** | 4.7.2009 00:06
ŽIŽKOVI
z IP *** | 4.7.2009 00:09
tak jen toto šiško,už dlouho jsem nečetl nic od takovýho kreténa jako jsi ty.A změň si jméno zpátky jako za svobodna
z IP *** | 4.7.2009 00:43
ŽIŽKA JE ZJEVNĚ BUĎ POMATENEC NEBO PROVOKATÉR. TAKŽE BUDE NEJLEPŠÍ HO IGNOROVAT. ONO HO TO ČASEM PŘEJDE. TAK ŽIŽKO, VYČŮRAT, VYSMRKAT A HAJDY SPÁT...to byla poslední doporučení a víc už na tvé plky reagovat nebudu...nestojíš totiž za tu nejmenší námahu...
z IP *** | 4.7.2009 01:06
Pro pana radical13: doufám, že jen "ideoví" potomci:-) Pro osobu Žižka: MNĚ jde o mír a aby tady nikdo na nikoho nestřílel. Jde mi o to, aby nás neohrožovali lidé, kteří tady nemají co dělat, ale které sem pomýlení lidé chtějí natahat z mně neznámého důvodu. Když vás multikulturalismus tak moc zaujal, tak moc nadchl, tak nám povězte, kde se osvědčil. V USA to vede k tomu, že se lidé stydí objednat si u černocha černou kávu. Vede k tomu, že výsledky zkoušek hasičů jsou ignorovány, protože je zdárně nesložil jediný černoch. V Británii vede k tomu, že osoba "lord Ahmed" vyhrožuje pochodem desítek tisíc muslimů na parlament, bude-li Wilders vpuštěn do země. V Německu přistěhovalci a domáci konvertité k islámu plánují útoky. Možná máte veselejší zprávy z multikulturních luhů a hájů, tak sem s nimi, třeba máme zbytečné obavy. A nenadávejte mi do nacistických prasat, sám jste prase. Já za vrchol dějin považuji Římskou říši, středověký český stát před příchodem Vašeho jmenovce a Rakousko-Uhersko. Všechny ty systémy měly svoje mouchy. I tento systém má své mouchy. Ve své současné podobě je velice slušný. DS by si nikde jinde nemohla dovolit to, co tady. Problém ČR je ten, že se poměry tady a hlavně v západní Evropě budou zhoršovat a potom vyvstane potřeba nového božského Diokleciána. Hlavní vinu na tom, kam Západ spěje, má multikulturalismus.
z IP *** | 4.7.2009 06:35
Žižka,vždyť ty se úplně zalykáš,jak hysterická ožralá cuchta,co chodí za polívku a někdo jí nafackoval.To je tedy hnus.Bylo by velkým požehnáním,kdyby někdo upálil rezavou pilou ten kýbl zvratků a hnisu,který nosíš na svém špinavém krku.
z IP *** | 4.7.2009 07:33
Zizko vy jste blbec. Jestli je zde nekdo neonacista, tak jedine vy ! Prectete si laskave co pisete za nacisticke eseje a co pisi ti druzi. Mozna vam dojde, ze nas obvinujete z neceho co nedelame, ale sam tak konate.
z IP *** | 4.7.2009 08:20
pro orel: Bude vam jako odpoved stacit odpoved v podobe zhruba 4hodin ? http://video.google.com/videoplay?docid=-686108267122535204&q=ZEITGEIST,%20czech&total=3&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1 http://video.google.com/videoplay?docid=4642167330989213588
z IP *** | 4.7.2009 08:22
Orel: Kus trosku jsem se zamotal :DDD bude vam na nektere vase otazky stacit jako odpoved 4h videa ?
z IP *** | 4.7.2009 09:34
pro Žižku - to jsem nevěděla, že na psychiatrské péčebně mají pacienti přístup k Pc
z IP *** | 4.7.2009 11:18
HLAVNÍ VINU NA TOM KAM SE ŘÍTÍ EVROPA A CIVILIZACE MÁ NEONACISMUS! ANO JSEM TEN,KTERÝ NECHODÍ NIKDY SPÁT,A TY,KTEŘÍ SPÍ JAKO VY,TAK JE PĚKNĚ ZARDOUSIT V TOM VAŠEM HLUBOKÉM,NEZMĚNĚNÉM,POSRANÉM ŽIVOTĚ,KTERÝ MI NESTOJÍ ANI ZA ODPOVĚĎ,JAK SE SLUŠÍ A PATŘÍ... MŮJ HLAVNÍ CÍL JE VÁS VYHLADIT!!!! A UDĚLÁM TO JAKO ZA DRUHÉ SVĚTOVÉ VÁLKY,ZOPAKUJEME SI TO NÁCKOVÉ!!!!ALE TENTOKRÁT MNOHEM DŮKLADNĚJI A EFEKTIVNĚJI-O TO MI JDE-A SPOJÍME SE VŠICHNI,KTEŘÍ MAJÍ STEJNÝ,NEZMĚRNÝ CÍL,NEVIDĚT NA ULICÍCH JEDINNÉHO NÁSLEDOVNÍKA HITLERA!!! PRO VÁS TADY NENÍ MÍSTO!A NEVYJADŘUJTE SE K NIČEMU,CO TVOŘÍ TENTO SVĚT-TEN NENÍ VÁŠ!!!CHCÍPNĚTE PRASATA
z IP *** | 4.7.2009 11:52
Žižko ty jsi regulérní magor !!! Nic víc,nic míň.
z IP *** | 4.7.2009 13:11
Pane Žižko jste neuvěřitelně hloupí následek dnešní nezdravé společnosti.To co tady píšete je pro individua jako jste vy typické méte plnou pusu keců o míru demokracii a humanismu ale když vám už lidé na vaše lži neskáčí a chtějí se rozhodnout svobodně a nesouhlasí s vaší lží tak se okamžitě ukáže vaše pravá tvář-tvář skutečných vrahů a násilníků.Zabíjet ve spánku ano to by vám šlo nebot jste stejně strachy podělaný z otevřené konfrontace.Hold vaše pseudohumanistodemokratické sny se rozplývají:-)
z IP *** | 4.7.2009 14:59
Pro pana Mikyho: děkuji a video si prohlížím. Ještě pro osobu Žižka: Já nepsal o DS jako o cestě k míru a svobodě. Psal jsem o multikulturalismu, který ohrožuje mír a svobodu. Ať už se DS a bratrské strany v Evropě odkazují na cokoli, jejich charakter je vposledku obranný. Narozdíl od hitlerismu, jehož charakter byl extrémně útočný, ačkoli k tomu Hitlera nic nenutilo. Máte-li zájem o civilizovanou výměnu názorů hodnou slušného člověka, seznamte nás se svými ideovými východisky a ptejte se na naše názory na různé otázky. A opravdu rád bych od Vás slyšel, kde multikulturalismus přispívá k obohacení společnosti.
z IP *** | 4.7.2009 19:02
NEONÁCKOVÉ NEMAJÍ CO POUČOVAT O HODNOTÁCH,KDYŽ ANI NEVÍ,CO TO JE!ZRŮDY JAKO VY ZNAJÍ PŘÍMOU KONFRONTACI,KREV,NÁSILÍ,HOVOŘÍM K VÁM,TO,CO VÁS ZAJÍMÁ,A ČÍM SE PŘED VE SVÉM BLOUZNIVÉM SPÁNKU ZAJÍKÁTE! MULTIKULTURATISMUS VEDE I KE VZÁJEMNÉMU SOUŽITÍ,KDEŽTO NEONACISMUS VEDE JEN KE VZÁJEMNÉMU ZNÍČENÍ!TO VÁM VY PRASATA ZNALÍ VAŠÍ IDEE ANI NEMUSÍM PŘIPOMÍNAT,NEBO SI HRAJETE NA MAGORY,VLASTNĚ VY JSTE MAGOŘI!ČÍM MĚ JEŠTĚ CHCETE PŘEKVAPIT,CHÁPÁNÍM TOHO,CO JE MEZILIDSKÝ VZTAH,JÁ VÍM,O TOM MÁTE TAKY JASNO,MEZILIDSKÝ BUDEME JEN VE VLASTNÍ RASE,ALE TY,KTERÝMI OPOVRHUJEME VYHLÁSÍME VÁLKU.VAŠI POMATENCI V HOLEŠOVICÍCH BYLA NÁZORNÁ UKÁZKA,A TY PRASEČÍ HLAVO K.U,JDI SI PŘELEŠTIT SVOU HOLOU KEBULI,MOŽNÁ NA JEDNOM MÍSTĚ BUDEŠ MÍT POŘÁDNOU DÍRU RÁŽE 9MM...A VY VŠICHNI Z TÉTO IDEE TAKY-TU VÁM DARUJI,KAŽDÝMU PO JEDNÉ KULCE MEZI OČI-K VÁM JÁ HUMANISMUS NESMĚŘUJI,TO BYCH TO SLOVO POŠPINIL,K VÁM SMĚŘUJI JEN CHUŤ,SVOJI NENASYTNOST VÁS VIDĚT CHCÍPNOUT!!!
z IP *** | 4.7.2009 20:12
Pane ? :DDD me je 16 ! A co videa libylo se ?
z IP *** | 4.7.2009 20:26
Pro pana Mikyho: podíval jsem se na to video. Párkrát jsem se hádal o teorii spiknutí na jiných fórech. Budete-li chtít, prohlédněte si debatu na http://www.eurabia.cz/Articles/3093-priznani-sefredaktora-jak-jsem-prestal-verit-oficialni-verzi-o-11-zari.aspx (kopírovat to sem by zabralo dost místa). Překvapuje mne, jak zastánci teorie spiknutí považují spiklence za ďábelsky rafinované a přitom tak pitomé, že opomíjejí některé důležité detaily. Například to o ničení Američanů pomocí sabotáže školství. Na světě totiž nejsou pouze Američané. Když spiklenec rozvrátí vlastní národ, na jehož ramenou trůní a skrze který vládne, no tak je oba převálcují čínští komunisté a spiklenec nebude nadále vlánout světu, jak prosté. Nemám, jak si ta tvrzení ověřit, ale mé instinkty mi napovídají stát na straně USA. Ne že bych s nimi ve všem souhlasil (indiáni, válka s Mexikem, se Španělskem, I. světová válka), ale dnes jsou nejmocnějším západním národem. Moc Západu stojí a padá s nimi. Ještě k tomu filmu: jsou tam zajímavé věci. Osobně soudím, že místo Hora zpodobnili boha Ra, a neslyšel jsem, že by kterýkoli z nich nebo Mithra byl ukřižován. Vysvětlovat jména panenských matek pomocí podoby písmena M s astrologickou značkou pro Pannu je ošidné. Nevím, zda například staří Indové používali v prvním tisíciletí př. n. l. naši nebo příbuznou abecedu nebo astrologické značení, a navíc mám pocit, že tamější panenská matka se jmenovala Dévakí. Křesťanství ovšem moc originální není. Informace, že Němci předem varovali Američany, ať neplují do Británie, je pro mne nová. Stejně jsem nikdy nechápal, proč tam Američané vůbec pluli. Američané nespolupracovali se SSSR v hospodářské oblasti proto, aby Sověti dodávali zásoby do Vietnamu. Obě strany se pokoušely uvolňovat napětí a válka se ani Sovětům moc nehodila do krámu, protože Vietnamci, kteří mohli žádat i o čínskou pomoc, si dělali co chtěli. Ne každá událost, která vypadá jako spiknutí, jím skutečně je. Někde jde skutečně o sled blbých náhod a nedopatření.
z IP *** | 4.7.2009 21:22
MNĚ JDE O VAŠE DOBRO,PŘIJMĚTE MOJI LÁSKU,JÁ TAKOVÝ NEJSEM,AŽ MĚ BUDETE PROSIT DÁM VÁM POSLEDNÍ POMAZÁNÍ,A PAK VÁS PŘIJMU DO BOŽÍHO KRÁLOVSTVÍ.A VY MY ODPOVÍTE,TRHNI SI,A JÁ VÁM ODPOVÍM,MILUJU VÁŠ VZHLED STEROIDOVANÝCH TĚL,TLUSTÝCH ZÁTYLKŮ,HOLÝCH HLAV,MILUJU KDYŽ HAJLUJETE,KDYŽ KŘIČÍTE,ZNOVA BUDEME SPALOVAT ŽIĎÁKY,SMAŽKY,BUZERANTY-A PAK VÁM VE SVÉ LÁSCE ROZTŘÍLÍM TY VAŠE DRŽKY,A ZASTAVÍM SE AŽ U NAPROSTÉHO VYHLAZENÍ TÉHLE CHÁTRY,A AŽ SE ROZJEDU NIC MĚ NEZASTAVÍ,SPOJÍM SE PROTI VÁM S ČÍMKOLI,ABY TA VĚC BYLA JEDNOU PROVŽDY VYŘÍZENA...CHÁPETE MOJI LÁSKU K VÁM,JÁ TAKOVÝ NEJSEM,JÁ VÁS MILUJI,MILUJI HRIBY VE KTERÝCH SEBUDETE NAFUKOVAT!!TEĎ TO JEŠTĚ VYPADÁ SMĚŠNĚ,ALE MOC SE TĚŠÍM CHÁTRO,AŽ S VÁMI ZATOČÍM
z IP *** | 4.7.2009 22:34
Pro MLADÉHO:-) pana Mikyho: teď se dívám na to druhé video. To první je zajímavé, ale pár věcí mi tam nesedí. Proč by se pákistánský generál, co měl financovat teroristy, scházel s CIA ráno 11. září? To je tak strašně okaté a neprofesionální. Platí to i o Usámově příbuzenstvu. Že na seznamu teroristů byli někteří lidé omylem? Proč by to CIA dělala? Je-li teorie spiknutí pravdivá, CIA by takovou botu nikdy neudělala, anžto by byla připravena do posledního detailu. Co se pana Žižky týče, já jsem možná demokratický fašista/imperialista, ale on je nacisticky uvažující demokrat. Měl by vědět, že jeho jmenovec by s multikulturalisty zatočil jako nikdo jiný. Je připraven ke spanilé jízdě, až dojde na osvobozování západní Evropy? Proti multikulturalismu a přistěhovalcům se postavili Klaus, Zeman, Ransdorf, Železný. Koho z nich je ochoten zmužile zavraždit ve spánku? Mně je úplně jedno, že někdo ve svých zemích je jiný než my, pokud nás nijak neohrožuje. Velká část přistěhovalců na Západě nás ohrožuje. Indové, Japonci, Thajci, Brazilci nás nijak neohrožují, proto proti nim nic nemám. Muslimové jsou odvěkými nepřáteli všech svých sousedů. Je třeba mít se před nimi na pozoru. Číňané chtějí vládnout světu a hospodářsky nás válcují. To musíme zastavit, vhodnými mírovými prostředky. Já taky nechápu, proč někdo zmlátil Srílančany v Holešovicích. Nechápu, proč někdo chodí s transparentem Národní socialismus hned! vyvedeným v hnědé barvě (ten odstín sice nosili naši/rakouští dělostřelci, ale...). Je to vědomá provokace? DS je jediná strana, které věřím, že je schopna bránit Západ, aťsi ho třeba trošku pozmění. Má povinnost toho dosáhnout, tak proč dělá věci, kvůli kterým od sebe odhání deseti- a statisíce potenciálních stoupenců???
z IP *** | 5.7.2009 08:17
Pro orel: Vcelku docela dost dobre dokazete pouzivat logicke mysleni. Nedame si particku sachu? Jo a cetl jste moje probuzeni od Davida Duka ? Vcelku me zajima vas nazor na tuto knihu. !!! Ja ve valne veci musim souhlasit !!! Taky je tam pekne popsano, proc se vyuziva neonacisticke zasterky. Samozrejme netvrdim, ze se nemuze jednat o demagogicky vyklad plny logickych klamu.
z IP *** | 5.7.2009 10:35
Díky pane Orle za vaši analýzu-ono je lepší být ani demokrat fašita,ani nacisticky uvažující demokrat. CHCI VÁM JEN ŘÍCT,ŽE NEJSEM ,,NCISTICKÝ,,I KDYŽ TO TAK VYPADÁ,JSEM JEN RADIKÁLNÍ,A TO VMEZÍCH ZÁKONŮ DEMOKRATICKÉ SPOLEČNOSTI.Pro mě je MULTIKULTI určitá filozofie ZDOKONALOVÁNÍ SPOLEČNOSTI,vždyť,až se lidstvo odpoutá od matičky země,a poletí do vesmíru,tak lidstvo budou zastupovat v kosmické lodi různé rasy,kultury,filozofie-a to je MULTIKULTI.To ,že se brání určitá část této společnosti,znamená,že tuto skutečnost nechce naplnit,a vystavuje se riziku DISHARMONIE(CHAOSU).Židé v globalizovaném světě hrají také určitou roli,jako každý jiný národ.Ovšem nebezpečné je pokud toho využívají nadnárodní společnosti,které jsou opravdu nebezpečné-vlastně je to ten NACISMUS KAPITALISTICKÝ,jako i ten váš NACISMUS IDEOVÝ.Oba principy jsou v zásadě nebezpečné pro VÝVOJ a ŠLECHTĚNÍ SPOLEČNOSTI,proto je potřeba je odstranit...JE TO LOGIKA,A JE MI LÍTO,ŽE JSEM NUCEN BÝT RADIKÁLNÍ,A POKUSIT SE PRO BUDOUCNOST PLANETY UČINIT I TO NEJODPORNĚJŠÍ...Nechápu p.orel proč jste se zapojil do DS,když právě Ti v Holešovicích jsou členy DS,potom si odporujete,nebo zase jen zastíráte svou skutečnou podstatu NÁCKA.A to prominte,každý kdo tak smýšlí se sám odsuzuje,odsuzuje se a dává si terč na čelo,a pro mě důvod do toho terče střílet.Já se pohybuji v relaci logiky-a logické je,když si někdo dává terč na čelo,tak jako střelec využiju svých schopnosti nelítostně střelit...Jestli pochopíte,co vám chci říct,pochopíte ,že já nejsem nebezpečím pro společnost,ale že jsem jen VÝPLODEM této společnosti,která nedokáže dostatečně pracovat sesvými chybami,a hlavně se svým intelektem.Já se řídím jen nejpřísnější logikou,a ta mi říká,co je pro společnost nejlepší!Proto pro mě jsou vyhovující jakékoliv společenské alternativy,než je NEONACISMUS.Neonacismem jak jsme z historického hlediska viděli,nelze řešit neduhy společnosti-potom neonacismus je překážkou k řešení ,a zdrojem k nebezpečí ,že se toto řešení oddálí,proto uplatňuji své radikální teorie,a jsem ochoten,jak už jsem vám řekl udělat cokoli,aby těmto společenským procesům nebylo bráněno-zvláště demokratickým institucím,ústavě,a hodnotám,které spočívají i na křesťanských principech.Pokud toto nechcete pochopit nevidím žádný problém použít agresi a třeba i postupy nacistických organizací při likvidaci nevhodných.Vidím to jako jediné řešení,než se přikročí k přirozených a pozvolným pozitivním změnám,které ctí demokracii.Vím,že je to dábelské,ale i bez ďábla se nedá dělat pořádek v tomto světě.Tak vás prosím sundejte si svůj terč z čela,a z mého hledáčku zmizíte,a budeme korektními přáteli,kteří spolu busdou komunikovat na nejvyšší úrovni.Pokud tomuto,co jsem napsal nevěříte,pak jste pouze pod vlivem vaší víry,která vás přivede do záhuby,a nejen mými ústy....
z IP *** | 5.7.2009 14:09
Pro pana Žižku: já jsem se do DS nezapojil. Já ji nepodporuji proto, že bych s ní bezvýhradně souhlasil. Podporuji ji proto, že vidí stejné problémy jako já. Že ji podporuje NO? A kolik má NO členů? V posledních volbách DS volilo 25000 lidí. Drtivá většina z nich měla jinou motivaci než NO. Já DS podporuji proto, že nevidím jinou možnost. Multikulturalismus opravdu nevede k ničemu dobrému. Podívejte se na Afriku. V Alžírsku muslimští teroristé, v Kongu lidožrouti. V severní Angole na začátku povstání v roce 1961 chtěli zabít všechny Portugalce. Někde je zaživa rozřezávali na pile, jinde umlátili bílého farmáře kostmi jeho právě zabitého syna, zatímco znásilňovali jeho ženu. Po dekolonizaci se mezi sebou zabíjeli podle kmenové linie a věří, že AIDS se zbaví tak, že svého ochranného ducha usmíří znásilněním panny. Podobné poměry panují i jinde v Africe. V JAR to vypadá všelijak, v Zimbabwe ještě hůř. Mulitulturalismus tam moc není. Z většiny afrických zemí byli bílí lidé vyhnáni. Postavení Indů v bývalých britských koloniích se razantně zhoršilo. Tak jaký multikulturalismus v Africe? A tyhle lidi chcete pustit do Evropy? Ne, pane Žižko. Váš jmenovec by Vás za to popravil. Já Vás zabít nechci, ani nikoho jiného z propagátorů multikulturalismu. Jestli ale umožníte podporou přistěhovalectví vznik obrovských škod, potom mohou zrazení evropští lidé povstat a vyřídit si to s vámi se všemi, aniž by k tomu potřebovali pokyn xenofobních stran. Lynčování v Rusku mezi pádem cara a "VŘSR" také nikdo neřídil. Já Vám to nepřeju, ale tohle je zase VÁŠ výběr. Když je sem nenataháte, tak tady nebudou, nebudou tu dělat problémy, zůstanou u sebe doma. Myslíte, že se z nich stanou bezproblémoví jen proto, že změnili zemi pobytu? Co se Srílančanů týče, zrovna nedávno na jejich domovském ostrově skončil dlouholetý multikulturní konflikt mezi buddhistickými Sinhálci a hinduistickými Tamily. Je dost dobře možné, že měl své dozvuky i v jejich komunitách na´britském území, podobně jako Kurdové a Turci se občas vraždí v Německu. Proč bychom měli k nám vozit tyhle problémy? A Indové a muslimové? Podívejte se na debatu k http://www.youtube.com/watch?v=4VX0blXn0RQ&NR=1 nebo k podobným videím. Poučné, ne? Židy do debaty nezatahujme. Dá se o nich říct spousta špatného i dobrého. Mají dlouhé a dobře zdokumentované dějiny, v jejichž průběhu spáchali spoustu prasáren. Klidně bych je většinově považoval za součást bílé rasy, ale mnozí z nich prokazují arogantní nadřazený postoj. Stát Izrael prokazuje mimořádné a obdivuhodné schopnosti a já mu přeji hodně štěstí. Představa, že by Židé na Západě měli Západ ovládat, se mi vůbec nelíbí, nezdá se mi však, že by byla přehnaně pravdivá. Ortodoxní Židé v Izraeli, co nepracují, nebojují, nechávají se platit za studium posvátných textů a kupují udělátka, aby omylem o šábesu nerozsvítili žárovku, to jsou paraziti. Parazitují ovšem na Židech. A že "HLAVNÍ VINU NA TOM KAM SE ŘÍTÍ EVROPA A CIVILIZACE MÁ NEONACISMUS!" - pane Žižko, to je zcela marginální proud. Ano, Hitler dokončil, co započala první světová válka. Ale NEOnacisté nemají žádnou skutečnou podporu, nikde nesepsali jediný zákon, nebýt přistěhovalců, ani pes by po nich neštěkl. "Budoucnost planety" - rozložení Západu by nutně vedlo k chaosu, z něhož by vyšla vítězně Čína a rozšířila svoji totalitu do zbytku světa. Lákavá představa. S Vaším pojetím multikulturalismu jako celosvětovému zdokonalování naprosto nesouhlasím. Nebude totiž zaveden celosvětově. Na Dálném východě jsou ti největší šovinisté pod sluncem. Do Afriky by se stěhoval jen blázen. Indové a muslimové se nemají rádi a taky se tam nikdo nepřestěhuje. Takže zbývá jen Západ. Přistěhovalci to tu mohou jen uvést do toho CHAOSU. K všelidskému sbratření dojde snad za tisíc let. Do té doby musíme Západ udržet a jít ostatnímu světu příkladem. S ostatními se sbratříme, AŽ se z nich stanou slušní, civilizovaní lidé podle NAŠICH standardů. Zatím většinou dělají lidstvu ostudu a pášou ohavnosti podle svých tradicí. Dělají to ve svých zemích a budou-li tady, budou to chtít dělat i tady. Zatím jim to nikdo v západní Evropě nezatrhl a já nemám důvod si myslet, že tady tomu bude jinak. Já nejsem pro nacismus. Já jsem pro Veliký Západ a jsem ochoten ho bránit všemi prostředky, ačkoliv k těm Vašim bych se pokud možno neuchyloval. Chápete?
z IP *** | 5.7.2009 14:34
Pro Mikyho: děkuji. Šachy nehraju. Tu knihu si přečtu snad někdy v budoucnu. Je zajímavé, že pan Duke, když kandidoval na guvernéra Louisiany, dostal 60% bělošských hlasů, nemýlim-li se. S neonacismem je ta potíž, že došlo k velkému zmatení pojmů. Od nepaměti byly všechny společnosti rasistické a xenofobní. Po Hitlerovi se (ale jen na Západě) položilo rovnítko mezi Hitlera a rasismus s xenofobií. To samé platí o prosazování státních zájmů ozbrojenou silou. Výsledek je, že navenek dominuje posvátná hrůza před diskriminací, xenofobií a militarismem. Kdo se dopracuje k rasistickým nebo militantním stanoviskům, bude označen za fašistu, dokonce si může jako takový sám připadat. Protože rasismus a militarismus mu (právem?) připadají normální, může se propracovat k rehabilitování fašismu nebo dokonce nacismu. Jsou-li černá barva a různé odznaky označeny nejen za nacistické, ale i rasistické a xenofobní, převezmou je rasisti a xenofobové. I ti, kteří nechtějí někoho přepadnout a vyvraždit, jen si přejí, aby cizorodé živly nechaly na pokoji je. Tak se může stát, že Rusové hajlují nebo že asistentka ministra z ultravlastenecké polské strany hajluje na neonacistickém koncertu. Dojde-li v západní Evropě k rozsáhlým rasovým nepokojům vzor dělení Indie (nechť jsem špatným prorokem!), možná může velká část smrtelně ohrožené bílé společnosti projevit nejen rasismus a xenofobii, ale i omlouvat toho samého Hitlera, který jejich země přepadl a okupoval. A za to může automatické ztotožnění rasismu a xenofobie pouze a jedině s Hitlerem. Kdosi v minulých debatách napsal, že silný tlak jedním směrem vyvolá obrovský a nezamýšlený posun směrem opačným. Zatím však v Evropě tlačí pouze multikulturalisti jedním směrem. Dovoz prapodivných etnik, fanatické postihování čehokoli, co je prohlášeno za rasismus, atd. Zadělávají nám na problémy, bez kterých bychom se rádi obešli.
z IP *** | 5.7.2009 17:17
Pro ,,Orel,, : Skvělý příspěvek.Snad si jej pozorně přečte i fanatický inkvizitor ,,Žizka" a někteří jemu podobní.I když u takových jde asi jejich postoje těžko zvyklat...Spíše se zde dočkáme dalšího nenávistného ryčení a výhružek zastřelením.Bohužel,zákon v naší zemi zakazuje řešit spor soubojem na pistole(když tu už onou zbraní několikrát ten psychopat hrozil),ale pokud by to chtěl ,,Žižka" ,,legalizovat,, třeba napadením s jeho 9mm v ruce,tak s mou 45 ACP to prý taky slušně štípe.Ještě jednou díky-Orel i Miky :-)
z IP *** | 6.7.2009 01:55
Pro "Lípa": není zač:-)
z IP *** | 6.7.2009 07:52
ŠIMEC......nejsi náhodou dítě toho Žižky co tady každého střílí a leze po černejch d.....ch.Asi jo když koukám co z tebe padá za hovadiny.A co bys asi dělal mít mě v rukou,když já mám tak těžkou ruku?Na to se připrav,neb se uvidíme,ani nevíš jak brzo.A komunistovi jsi z trenek vypadnul ty,když já už proti nim psal.
z IP *** | 6.7.2009 17:16
Coooo linc v rusku, ktery byl rizen bolseviky(prevazne zidy) a poprava cara nebyla rizena (doporucuji si otom neco precist) ?
z IP *** | 6.7.2009 19:01
a vy se nebojíte,že Vás za tento a jiné články CIA oddělá nebo to nastrčí jako nehodu a pod.. superpočítač v NSA tuto stránku dozajista monitoruje.. koneckonců jako vše..
z IP *** | 6.7.2009 22:23
Pro Mikyho: Mezi svržením cara začátkem roku 1917 a "Velkou říjnovou socialistickou revolucí" (VŘSR) v listopadu 1917 v Rusku bolševici nevládli. Pokusili se poprvé neúspěšně o převrat, Lenin zdrhl do Finska, pak se generál Kornilov pokusil o převrat, bolševici pomohli prozatimní vládě a Lenin se mohl vrátit, jen aby podruhé a již úspěšně provedl tu svoji revoluci. Carská rodina byla vyvražděna v létě 1918, ale až PO VŘSR. Já psal o tom, že po svržení cara docházelo k samovolnému živelnému lynčování představitelů carské moci. Generála Duchonina zlynčovali jeho vojáci. Ti vůbec zabili spousty důstojníků, aniž by je k tomu někdo nabádal. Svlékali je a nárameníky jim přibodávali k ramenům dlouhými ruskými bajonety. Pro jednoho z nejvyšších velitelů ruské armády Štakelberga si v jeho bytě v Petrohradu přišel dav, generál po nich pálil obouruč z revolverů, anžto nebyl žádná padavka:-) Co se dělo na venkově, nevím, ale asi to pěkné nebylo. Prozatimní vláda byla v represích umírněná. Bolševici nebyli původně moc významní, ostatní revoluční skupiny byly vlivnější. Bolševici povýšili organizování teroru na vědu, ale před VŘSR byl spíše živelný.
z IP *** | 6.7.2009 22:26
Ještě dodatek pro Mikyho: teror v prvních dnech revoluce z února/března 1917 nemohli boševici efektivně řídit už jen proto, že velká část jejich vůdců nebyla v centrech moci. Lenin byl ve Švýcarsku, Stalin a další ve vyhnanství na Sibiři.
z IP *** | 11.7.2009 13:53
:o)
z IP *** | 18.7.2009 03:56
A ted mi prosím někdo vysvětlete co je špatný na tom vydělávat si prodejem drog , když to těm lidem co to koupí udělá dobře ;)
z IP 85.207.18.*** | 16.3.2011 12:40
Doteď jsem měl za to, že tyto nesmyslný konspirační teorie zastávají především američtí černoši (mezi kterými je nepoměrně více narkomanů), neboť jim to umožňuje hodit vinu za tento stav na bílé. Dokonce to prezetnují jako snahu o jejich ovládnutí či přímo zničení. Ale jak pan Košťál dokazuje, když se to aktuálně hodí do krámu, musí jít i zdravý rozum stranou... Jen by měl vědět, že je trochu sám proti sobě. Je docela dobře možné, že si někdy v budoucnu bude potřebovat zanadávat na americký černochy, aby získal argument proti multukulturalismu. Bude chtít říct třeba že moc kradou, přepadají, znásilňují a fetují... Jenže ouha! Někdo mu hned bude kontrovat, že to není černoškými přirozenýim pudy, ale tím že je zfetovala CIA.